Voorwaarden voor workshop/cursus/meeting/training

De inschrijving voor een workshop is definitief op het moment dat je betaling is ontvangen. 

Een factuur dient voor aanvang van de workshop/cursus/meeting/training te zijn voldaan.

In de week  voor aanvang van de workshop/cursus/meeting/training ontvang je een mail met de laatste informatie. 

Annuleren van een workshop/cursus/meeting/training is mogelijk tot twee weken voor aanvang. Je ontvang het betaalde bedrag terug op je rekening minus 25% administratiekosten met een minimum van 25 euro.

Annuleer je vanaf 14 dagen voor de workshop, dan ben je vijftig procent van het totale bedrag verschuldigd. De andere vijftig procent krijg je, indien al betaald, teruggestort.

Bij annulering vanaf 8 dagen voor de workshop, ben je het gehele bedrag verschuldigd.

Je kunt er altijd voor kiezen om iemand anders in jouw plaats te laten deelnemen. Geef de  naam van diegene dan wel vooraf door via de email.  Je kunt er ook voor kiezen om mee te doen op een andere datum.

Annulering verloopt alleen via de email, niet telefonisch.

Mocht ik de workshop wegens onvoldoende deelnemers, overmacht of andere redenen onverhoopt zelf annuleren, dan worden betalingen uiteraard per omgaande en volledig teruggestort, tenzij je er voor kiest om de workshop op een andere datum alsnog te volgen.